Warunki zakupu i dostawy
Warunki Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień składanych przez klienta (zwanego dalej „użytkownikiem”) w Titanium Europe (numer identyfikacyjny firmy 453 460 303), zwanym dalej „Grillpoints”, „nas” lub „my” na stronie internetowej FoodButik, telefonicznie lub za pośrednictwem formularza zamówienia w katalogu (zwanego dalej „stroną internetową”). Food Butik Sweden AB (numer organizacji 559221-7391) jest dostawcą platformy do płatności online i technicznych usług IT (zwanym dalej „Food Butik”).
Ceny
Ceny podane na stronie internetowej zawierają podatek VAT. Ceny są zawsze w „kasie” przed zakupem, gdzie wyświetlany jest zarówno podatek VAT, jak i koszty wysyłki.
Dane osobowe
Informacje zarejestrowane u nas zgodnie z zasadami RODO: imię i nazwisko, adres, osoby kontaktowe, adres e-mail, numer telefonu i adresy dostawy. Możemy mieć zobowiązanie gwarancyjne dotyczące wykonanej przez nas pracy. Jeśli chcesz, możesz poprosić nas o wyciąg z rejestru, aby zobaczyć, jakie dane o Tobie zapisaliśmy. Jesteśmy zobowiązani do poprawienia danych, które są nieprawidłowe, niekompletne lub wprowadzające w błąd.
Administratorem naszych danych osobowych jest: Alper Hamdi Çolak – info@grillpoints.pl
Dane osobowe są chronione przed zewnętrznymi naruszeniami. Użytkownik ma prawo do uzyskania raz w roku kalendarzowym informacji na temat przetwarzanych przez niego danych osobowych, niezależnie od tego, w jaki sposób zostały one zebrane. Jeśli chcesz otrzymać takie informacje, prześlij nam pisemną prośbę. Żądanie musi zostać wysłane listem poleconym i nie może zostać wysłane pocztą elektroniczną. Żądanie należy przesłać na nasz adres podany poniżej.
Jeśli dane osobowe użytkownika są przetwarzane z naruszeniem ustawy o danych osobowych, użytkownik ma prawo zażądać poprawienia, zablokowania lub usunięcia swoich danych osobowych. Dane osobowe użytkownika nie mogą być przetwarzane do celów marketingu bezpośredniego, jeśli użytkownik sprzeciwi się takiemu przetwarzaniu. Użytkownik ma prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie.
Jako nasz klient możesz otrzymywać wiadomości e-mail związane z zamówieniem, płatnością lub inną zainicjowaną przez Ciebie komunikacją, a także informacje, biuletyny lub oferty dotyczące naszych relacji z klientami. E-maile stron trzecich lub towary lub usługi niezwiązane bezpośrednio z naszą działalnością nie są dostępne. W przypadku automatycznego wysyłania użytkownik może łatwo zrezygnować z subskrypcji jako klient za pośrednictwem łącza w wiadomości e-mail. Można to zrobić bez konieczności logowania się jako klient.
Zobowiązujemy się nie ujawniać ani nie sprzedawać danych osobowych, które zbieramy od naszych klientów. Gromadzimy tylko te informacje, których potrzebujemy do przetworzenia zamówienia, a informacje te są wykorzystywane wyłącznie przez nas i partnerów, z których korzystamy w celu sfinalizowania zakupu.
Zamawianie
W Grillpoints można zamawiać produkty za pośrednictwem naszej strony internetowej. Sprzedajemy również nasze produkty bezpośrednio w naszym sklepie przy Zielonej Drodze 8a, 72-100 Goleniów Niektóre produkty mają minimalną ilość zamówienia. Niektóre produkty pokazane w sklepie internetowym mogą nie być dostępne w magazynie, w takim przypadku cena zakupu zostanie zwrócona.
Opcje płatności
Na stronie internetowej można wybierać spośród kilku różnych metod płatności. Wybierz metodę i sposób dostawy, które najbardziej Ci odpowiadają, gdy dojdziesz do kasy przed potwierdzeniem zakupu. Osoby niepełnoletnie (poniżej 18 roku życia) nie mogą dokonywać zakupów bez zgody rodziców. Konta bankowe Food Butik są wykorzystywane do wszystkich płatności online jako dostawca platformy.
Bezpieczne rozwiązania płatnicze Dane osobowe, numery kart i hasła nie będą przechowywane. FoodButik może w wyjątkowych okolicznościach poprosić bank o ustne potwierdzenie zamówienia. W takim przypadku bank skontaktuje się z Tobą na podstawie informacji przechowywanych w banku i poprosi o potwierdzenie zamówienia. Upewnij się, że Twoje dane osobowe zarejestrowane w banku są aktualne, aby bank mógł się z Tobą skontaktować.
Ze względów bezpieczeństwa należy upewnić się, że zarejestrowany numer telefonu jest prawidłowy, numer i adres e-mail będą wykorzystywane do przesyłania informacji o zamówieniu.
Usługa dostawy
Grillpoints świadczy usługę dostawy na określonym obszarze za określoną opłatą. Opłata za usługę dostawy różni się w zależności od odległości, a opłata jest ustalana przed dokonaniem płatności. Jeśli zamówiony produkt jest zaległy, poinformujemy Cię o szacowanym czasie dostawy, aby autoryzować późniejszą dostawę lub anulować zamówienie.
Bierzemy odpowiedzialność za towary, które zostały uszkodzone lub utracone podczas dostawy. W przypadku zagubienia produktu lub zauważenia, że przesyłka jest uszkodzona w transporcie, prosimy o zgłoszenie tego faktu do naszego działu obsługi klienta 453460303.
Prawo do odstąpienia od umowy
Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wyślij nam jasną wiadomość, że rezygnujesz z zakupu (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Powinna ona wyraźnie wskazywać nadawcę i prawo do odstąpienia od umowy. Wiadomość należy wysłać do naszego działu obsługi klienta na adres info@grillpoints.pl.
Aby umożliwić użytkownikowi skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy na czas, będzie on zobowiązany do przesłania nam powiadomienia o zamiarze odstąpienia od umowy przed upływem daty wygaśnięcia.
Użyjemy tej samej zastępczej metody płatności, której użyłeś do pierwszej transakcji, chyba że wyraźnie zażądasz inaczej. Zwrot środków nie wiąże się z żadnymi kosztami.
Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów w wyniku obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do określenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
Reklamacje konsumenckie
Aby wada była objęta prawem do reklamacji, musi być pierwotna, tj. wada produktu istniała od samego początku. W przypadku reklamacji to na konsumencie spoczywa obowiązek udowodnienia i uprawdopodobnienia, że wada występowała w produkcie od początku. Więcej na temat zakupów konsumenckich można znaleźć na stronie www.konsumentverket.se.
Spory
W sporach, w których kupującym jest osoba prywatna, stosujemy zasadę, aby zawsze postępować zgodnie z zaleceniami Krajowej Rady Sporów Konsumenckich (ARN). Spory między dwiema lub więcej osobami są zazwyczaj rozstrzygane przez szwedzkie sądy.
Siła wyższa
Sklep jest zwolniony z sankcji za niewypełnienie niektórych zobowiązań wynikających z niniejszej umowy, jeśli niepowodzenie jest spowodowane okolicznościami wyłączającymi opisanymi poniżej, a okoliczność ta utrudnia, uniemożliwia lub opóźnia wykonanie. Za taką okoliczność usprawiedliwiającą uważa się b. działanie lub zaniechanie rządu, nowe lub zmienione przepisy prawa, spór pracowniczy, blokadę, strajk, terror, pożar lub powódź, sabotaż lub poważny wypadek. Siła wyższa obejmuje również oficjalne decyzje, które mają negatywny wpływ na rynek i produkty, takie jak ograniczenia, ostrzeżenia, zakazy sprzedaży itp.
Różne
Zastrzegamy sobie prawo do błędów typograficznych, nieprawidłowo opublikowanych cen, specyfikacji i danych technicznych. W przypadku wątpliwości lub pytań zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta.
Titanium Europe
Zielona Droga 8a, 72-100 Goleniów
Telefon: 453460303
Numer rejestracyjny firmy: 453 460 303
Działalność: Działalność restauracyjna
Numer VAT: Numer VAT
E-mail: info@grillpoints.pl